Arkadaşlar e-book isteklerimiz için yeni konu açmayalım burda yazalım e book ları yeni konuda açalım karmaşıklardan kurtuluruz bence ;)
BUYRUN BAŞLAYIN (l)
Printable View
Arkadaşlar e-book isteklerimiz için yeni konu açmayalım burda yazalım e book ları yeni konuda açalım karmaşıklardan kurtuluruz bence ;)
BUYRUN BAŞLAYIN (l)
Güzel olmuş bu
Burda istenen ve bulunan e-booklar için konu açalım ve buradan link verelim sonrada.
evet bende öyle düşündüm linklere konu açalım yoksa karışıklık oluyo inşallah işe yarar
[Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
resimdeki kitabı bulabilirminiz benim için önemli ve acil ihtiyacım var lütfen yardımcı olurmusunuz teşekkürler...
ya da
11. Uluslararası Denizli Malzeme Sempozyumu, 19-21 Nisan 2006, Denizli, Türkiye.
bu sempozyumun içeriğinin oldugu herhangi bir kitapta olur
Dinamik J.L. Meriam-Prof.Dr. Mustafa Sabuncu kitabının çözümlüsünü arıyorum acilll
TRANSPORT TEKNİĞİ ÇÖZÜMLÜ PROBLEMLER VE KONU ANLATIMI ARIYORUM
YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.
3d studio max icin e-book'a ihtiyacim...yardimci olursaniz size minnettar kalirim.Tesekurler.sevgiler
herkes istiyorum ihtiyacım var demiş hiç veren yok adamlar bu bolumu paylaşım yapalım die koymus..
otomatik kontrol kitabı lazım arkadaslar hos kımse koymuo ama
[Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
solution manual for Engineering Mechanics: Dynamics 5th edition
J.L. MERIAM , L.G.KRAIGE
chapter 1: [Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
chapter 2: [Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
chapter 3: [Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
chapter 4: [Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
chapter 5: [Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
chapter 6: [Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
chapter 7: [Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
chapter 8: [Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
appendix: [Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
bi tesekkuru cok gormeyelim arkadaslar...
selamlar buhar tübrinleri ile ilgili bir kitaba ihtiyacı çok aciliyeti yok fakat kısa zamanda elde edersem hiç fena olmaz ;=)
sevgili snoozerman çok çok teşekkürler tam aradıgım kitaptı ellerine sağlık
Heat Transfer (Isı Transferi + Çözümler): A Practical Approach with Solutions Manual
----by Yunus A. Çengel---- kitabı da lazım arkadaşlar
Yakıcı arkadaşım. Yunus Çengel'in Isı transferi ve çözümleri kitabının linkleri aşağıdadır.
[Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
[Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
mulli arkadaşım çok çok çok teşekkürler bu da ilaç gibi oldu onumuzdekı ay kpss a kadro sınavlarına gırıcem mezun olunca kıtapları arkadaslara dagıttık ıkı sene sonra lazım oldu kımını buldum kımını de buradan sızler sayesınde buluorum cok cok tesekkurler şimdi bir turkce otomatik kontrol kitabı kaldı onu da bulursam tam olacak
Mulli ellerin dert görmesin arkadaşım hoşçakal
arkadaslar engineering graphics kıtabı lazım arkadslar e-book adresini werirsenız simdiden tesekkrler
Kitap Adi: thermal comfort
Yazari: Fanger
ACIL LAZIM...
Tesekkurler
Fluid Mechanics Fundementals and Applications by Yunus A.Çengel John M. Cimbala cözümlüsünü değil kitabın aslını alıyorum arkadaslar
sende cok sey ariyosun bea kardes.. bildigim kadariyla o kitabin elektronik formati yok ancak orijinal alicaksin
Heat Transferla alakalı ne kitap varsa arıyorum:D Yunus Çengel'in Heat and Mass Transfer(3rd edition) kitabı da olsa makbule geçer. Ama onun dışında da herhangi bir heat kitabı olabilir :)
arkadaşlar rulman kataloğu lazım ama internettten bulamadık...firmaoarda vermio ...
arkadaşlar "Control Systems Engineering , S. Nise , Addison-Wasley Publicition Co." ders kitabı ve aynı kitabın "Solution Manual" eki lazım pdf olarak aradım ama bulamadım yardımcı olan olursa memnun olurum herkese iyi çalışmalar...
Design of thermal and fluid systems W.S. Janna adlı kitabı arıyorum... cozumleride olursa cok iyi olur. tesekkurler....
ACİL OLARAK yunus cengel in ısı geçişi HEAT TRANSFER kitabına ihtiyacım var...Yardımlar için çok tşk...
Beyler eger bulabilirseniz Calculus 2 ve cözümleri kitabı lzm
gemi inşaatı ve gemi makineleri kitap varsa cok makbule gececek
gemi mukavemeti
gemi hareketleri
gemi motorları
gemi hareketleri
yat tasarımı ....gibi kitaplar olabilir
Calculus 2 kitabı ve çözümleri elinde olan varsa paylaşabilrse çok sevinrim...
kalite kontrol ve istatistik ile ilgili kitap linki verirseniz rapidsiz çok harika olur
Principles of Dynamics 2.nd Edition Donald T.Greenwood Kitabı ve solution manual lazım.tşk
Arkadaşlar elinizde İbrahim Yükselin otomatik kontrol ve çözümleri kitaplarının pdf leri varmı acaba. ben bulamıyorum. bir türlü çok acil lazım. hayat meyat meselesi.Alıntı:
yakıcı Nickli Üyeden Alıntı
Principles of Dynamics 2.nd Edition Donald T.Greenwood Kitabı ve solution manual lazım.tşk
Ölüyom la valla kafayı yiyecem Meriam'ın dynamics'inin 4th editionının solution manualı olan var mı? Hiç bir yerde bulamıyorum. Link gönderebilecek olan varsa çok büyük bi hayır işlemiş olur. Kolay gelsin herkese.
Principles of Dynamics Donald T. Greenwood Solution Manual (Çözümlü Kitabı) acil lazım tşk
Advances in Composite Materials and Structures,Brebbia,C.A.2000 kitab+solution manual
Mechanics of laminated composite plates:Theory and analysis,Reddy,J.N.1997kitab+solution manual
Stress Analysis of fiber Reinforced Composite materials,Hyer,M.W.1998 kitab +solution manual
Solution manualler mevcut ise...
Advances in Composite Materials and Structures,Brebbia,C.A.2000 kitab+solution manual
Mechanics of laminated composite plates:Theory and analysis,Reddy,J.N.1997kitab+solution manual
Stress Analysis of fiber Reinforced Composite materials,Hyer,M.W.1998 kitab +solution manual
Solution manualler mevcut ise...
yardım lütfen acil yunus cengel heat transfer 3. edition solutuion lazım arkadaşlar birisi acil yardım etsin da
beer 4th edition solution manual lazım bi yardımcı olsanız acil.....
Geankoplis , Transport Process and Separation Process Principles 4th edition..
kitabın solution manualini bulmanız mümkün mü acaba...
bana makina mühendislliği el kitabı 2.cilt lazım türkce
bana yardımcı olursanız sewinirim