Nesneye Yönelik Programlama (NYP), uyarlanabilir ve yeniden kullanılabilir bilgisayar programları geliştirmek için ortaya atılmış yeni bir yaklaşım biçimidir. NYP, yazılım tasarımı ve programlama için, geleneksel programlama yöntemlerinden farklı bir yol izlemektedir. Uyarlanabilir ve yeniden kullanabilme yönüyle diğer programlama tekniklerinden, örneğin yapısal programlama veya yordamsal programlama tekniklerinden farklıdır.
Nesneye Yönelik Programların çalışma biçimi ve doğal olarak bu dersin konusu olan C++ programlama dili, diğer geleneksel dillerden daha değişik bir yaklaşım biçimidir. Çünkü bu sistemin temelini nesneler oluşturmaktadır. Bu nesneler, birbirleriyle haberleşebilen unsurlardır.
Bilgisayar Programlama II dersi, nesneye yönelik programlama tekniklerine bir giriş yapmakta ve bu çerçevede C++ dilini adım adım öğretmektedir. Bu ders, herhangi bir programlama dili deneyimi olmayan öğrencilerin de izleyebilmesini sağlayacak düzeyde hazırlanmıştır.

[Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]