İÇİNDEKİLER

- Bilgisayar Grafiklerine Giriş
- OpenGL Nedir
- Input Cihaz Tipleri
- Interaktif Grafik Programlama
- 2D transformasyon
- Yer Değiştirme(translation)
- Döndürme(rotation)
- Ölçeklendirme(scale)
- 3D transformasyon
- Yer Değiştirme(translation)
- Döndürme(rotation)
- Ölçeklendirme(scale)
- Bakış Açısı
- Gerçek-Dünya ve OpenGL Işıklandırması
- Basit Bir Örnek: Aydınlatılmış bir küreyi renderleme
- Işık Kaynaklarını Oluşturma
- Işıklandırma Modeli Seçimi
- Madde Özelliklerini Belirleme
- Display Listesi Kullanım Örneği
- Display Listeleri -Dizayn Felsefesi
- Display Listeler Oluşturma Ve Çalıştırma
- Display Listselerini Kendi İndislerinde Yönetme
- Seçme
- Geribesleme
- Delphi Ve OpenGL Programlama
- OpenGL’de Transformasyon Gerçekleştirme

[Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]